| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Na koniec było trochę nerwów, ale wreszcie stało się. Po trzech latach przerwy do Ekstraklasy wraca Bruk-Bet Termalica Nieciecza. Za pierwszym razem Słoniki wytrzymały w najwyższej lidze trzy lata. Jak będzie teraz?
Gdy po raz pierwszy awansowali do Ekstraklasy, pisano o nich nawet za granicą. Klub z wioski liczącej 700 osób w najwyższej klasie rozgrywkowej? To rzadkość, szczególnie w tak dużym kraju jak Polska. Pisano o nich z podziwem – szczególnie oceniając tempo i rozmach prac przy budowie nowego stadionu. Ale szukano też historii, z których można się pośmiać. W Niemczech Hoffenheim to oficjalnie "Wieśniacy". Krzysztofa Witkowskiego takie pisanie o jego klubie bardzo bolało. Denerwował się czytając w prasie, że oto do Ekstraklasy awansował klub ze wsi, ze stadionem zagubionym wśród pól. Z tego powodu po awansie zatrudnił w klubie Marcina Baszczyńskiego, który miał być odpowiedzialny za kontakty z mediami. Witkowski liczył, że były piłkarz Wisły Kraków sprawi, iż dziennikarze porzucą tę retorykę. Oczywiście, nic takiego się nie stało – jeszcze przez wiele miesięcy musiał czytać, że drużyna X przyjechała do Niecieczy i została ograna przez wieśniaków w polu kukurydzy.
Po awansie co innego bardziej bolało. Krzysztof Witkowski oddał władzę w klubie w ręce żony – Danuty. Ta podeszła do tego interesu swoją drogą, kierując się kobiecą intuicją. Uczenie się futbolu na żywym organizmie zawsze jest kosztowne – dla wszystkich, bez względu na płeć. Szczególnie wtedy, gdy wokół ciebie pojawiają się agenci, a każdy z nich przekonuje, że ma zawodnika, którego potrzebujesz. Pani Danucie brakowało rozeznania. Potrafiła zadzwonić do Wisły Kraków i spytać, czy ta wypożyczy jej Carlitosa, gdy ten był w szczytowej formie. Wzmocnień szukano na szybko, na różne sposoby. W małej Niecieczy nagle zaroiło się od zawodników ze wszystkich stron Europy.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.